Boccia -turnaus 15.2.2018_tuloksen tarkistus

Naisvuoren Eläkkeensaajat ry on Mikkelin virkein ja monipuolisin senioriyhdistys. Meillä on toistakymmentä kerhoa, kursseja, tapahtumia, tansseja ja matkoja.

Tapahtumat-sivulta löytyy ajankohtaiset tanssit ja kokoukset sekä muita tapahtumia.

Matkat ja retket-sivulla on tietoa tulevista matkoista ja matkanvetäjän yhteystiedot.

Yhteystiedot-sivulla voit jättää viestejä meille ja löydät hallituksen jäsenten ja varajäsenten sekä muiden toiminnassa mukana olevien yhteystiedot.

Katso Kerhot ja Toiminta-sivulta vastuuhenkilöiden yhteystiedot. Klikkaa vasemmalla palstalla olevaa kerhon/kurssin nimeä näet meneillään olevan koko kauden ohjelman.

Liity jäseneksi-sivulla voit liittyä Naisvuoren Eläkkeensaajat ry:n jäseneksi.

Yhdistys-sivulta löydät Tapahtumakuvia, Arkiston, Ilmoitustaulun ja hyödyllisiä linkkejä.

Tervetuloa mukaan harrastuksiin/ toimintaan.

Boccia pelataan  Rantakylässä.